Στην εποχή της ψηφιακής διακυβέρνησης περνάει ο δήμος Θεσσαλονίκης και από την ερχόμενη Δευτέρα (11 Μαΐου) ξεκινά η ηλεκτρονική πληρωμή οφειλών, γεγονός που βάζει τέλος στις ουρές των πολιτών που επισκέπτονταν τα ταμεία του δημαρχιακού μεγάρου προκειμένου να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους.

«Την ψηφιακή διακυβέρνηση την προγραμματίζαμε αρκετό καιρό πριν και η ηλεκτρονική πληρωμή προς τον δήμο Θεσσαλονίκης είναι μια διευκόλυνση που έπρεπε να γίνει. Το 2019 για βεβαίωση μη οφειλής ΤΑΠ χρειάστηκε 8.195 πολίτες να έρθουν στο δημαρχείο, να ταλαιπωρηθούν, να απασχοληθούν υπάλληλοι για να λάβουν τη βεβαίωση, κάτι που πλέον θα γίνεται ηλεκτρονικά», είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, με θέμα «Ψηφιακή διακυβέρνηση στην υπηρεσία του πολίτη και δέσμη μέτρων οικονομικής ελάφρυνσης», που πραγματοποιήθηκε σήμερα παρουσία των δύο αντιδημάρχων, Γιώργου Αβαρλή και Μιχάλη Κούπκα.

Με αφορμή τον κορονοϊό και τα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης του δήμου Θεσσαλονίκης προς τις επιχειρήσεις και τους δημότες, ο κ. Ζέρβας υποστήριξε πως «δαπανήθηκαν εκτάκτως από τον προϋπολογισμό 600.000 ευρώ για την αντιμετώπιση του κορονοϊού και συγκεκριμένα για απολυμάνσεις, μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, ενημερωτική καμπάνια, ενώ η ζημιά του δήμου από ανείσπρακτα έσοδα “αγγίζει” τα 2 εκατομμύρια ευρώ».

Στη διάρκεια της συνέντευξης, πέραν της ταυτότητας ηλεκτρονικής πληρωμής που ανακοινώθηκε παρουσιάστηκαν από τη διοίκηση και άλλες πρωτοβουλίες: δυνατότητα έκδοσης βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ μέσω αποστολής e-mail, ενίσχυση της εφαρμογής «Βελτιώνω την πόλη», δημοπράτηση της αναβάθμισης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του δήμου Θεσσαλονίκης και δημοσίευση του διαγωνισμού για τη δημιουργία του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εξυπηρέτησης του Πολίτη.

Ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιώργος Αβαρλής ανέφερε πως το πέρασμα στην ψηφιακή εποχή «ήταν μια δέσμευση από τότε που ήμασταν αντιπολίτευση και το υλοποιήσαμε σε λιγότερο από έναν χρόνο. Με την ταυτότητα οφειλής, την ηλεκτρονική πληρωμή και την ένταξή μας στο διατραπεζικό σύστημα κάθε πολίτης δεν θα χρειάζεται να προσέλθει στο γκισέ του δημαρχείου για να εξυπηρετηθεί».

Για «ιστορική μέρα» του δήμου Θεσσαλονίκης έκανε λόγο ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, προσθέτοντας πως «είναι η μέρα της μετάβασης από την εποχή της ουράς, της ταλαιπωρίας και του εκνευρισμού στην εποχή της ψηφιακής διακυβέρνησης. Πλέον δεν είναι σύνθημα, αλλά πραγματικότητα».

Όπως ειπώθηκε από τους δύο αντιδημάρχους, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να τακτοποιούν τις βεβαιωμένες οφειλές προς τον δήμο από το σπίτι, το γραφείο, το κινητό ή τον υπολογιστή τους χωρίς καμία ταλαιπωρία, ενώ στην ιστοσελίδα του δήμου Θεσσαλονίκης έχουν αναρτηθεί οδηγίες για την ηλεκτρονική εξόφληση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here