Υπηρεσία υποστήριξης, μέσω ηλεκτρονικής φόρμας της ΗΔΙΚΑ, σχεδιάζουν για να θέσουν σε λειτουργία τα Υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας, για όσους δικαιούνται και ανέμεναν να λάβουν τα 700 ευρώ του Κοινωνικού Μερίσματος αλλά, για διάφορους ή και άγνωστους λόγους, είδαν τελικά πως απορρίπτονται από τη πλατφόρμα όταν υπέβαλαν την σχετική αίτηση.

Από αύριο -πιθανότατα- θα μπορούν όλοι όσοι θεωρούν ότι χάνουν το επίδομα αν και καλύπτουν τις νόμιμες προϋποθέσεις, να δηλώσουν διαδικτυακά email, ΑΦΜ και τον λόγο για τον οποίο δικαιούνται το βοήθημα και δεν έπρεπε να απορριφθεί η αίτησή τους.

Ήδη και πριν συμπληρωθούν 24 ώρες λειτουργίας γίνεται καταγραφή και προωθούνται για εξέταση αιτήματα και αναφορές παραπόνων χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι επικοινωνούν τηλεφωνικά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων. Ωστόσο το τηλεφωνικό κέντρο (2131621000) έχει βουλιάξει και οι υπάλληλοι μόνο γενικές πληροφορίες μπορούν να τους προσφέρουν.

Προς αποφυγή ταλαιπωρίας όμως, από αύριο θα λειτουργεί η ειδική πλατφόρμα. Εκεί θα διαπιστωθεί αν έχει υπάρξει λάθος πληροφόρηση από τις βάσεις δεδομένων (πχ ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ κλπ) ώστε οι δικαιούχοι να αποζημιωθούν πλήρως και να εισπράξουν τα 700 ευρώ, εφόσον τα δικαιούνται.

Μάλιστα θα παραμείνει ανοικτή και να δέχεται ενστάσεις ακόμα και μέχρι τις 15 του Ιανουαρίου, δηλαδή και μετά από 1 Ιανουαρίου 2020 προκειμένου οι πραγματικά δικαιούχοι να λάβουν το ποσό που δικαιούνται.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη η ΗΔΙΚΑ έχει δώσει οδηγία στους γονείς ατόμων με αναπηρία, να εισέρχονται με τους κωδικούς Taxisnet του γονέως και όχι του παιδιού τους, στην περίπτωση που ο άμεσα δικαιούχος εμφανίζεται και στις δύο φορολογικές δηλώσεις (ως προστατευόμενο μέλος στου γονιού του αλλά και ξεχωριστό Ε1 για το ατομικό επίδομα ΟΠΕΚΑ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here